سركوب قيام ليبي با حمايت آمريكا / كارتون: سجاد جعفري
سركوب قيام ليبي با حمايت آمريكا / كارتون: سجاد جعفري


 


جزئياتي از شگردهاي ارتباطي سران ضدانقلاب و علت ايجاد محدوديت ارتباطاتي
ايجاد محدوديت ارتباطي براي موسوي و كروبي كه پس از 25 بهمن به علت ايفاي كامل نقش كارگزار امريكا و اسرائيل از سران فتنه به سران داخلي ضدانقلاب تغيير عنوان پيدا كرده‌اند، به‌دليل عمق ارتباطات ضد امنيتي آن‌ها و پيشگيري از افزوده شدن بر سياهه جرايم آن‌ها در طول 21 ماه گذشته بوده است.

حماسه نیوز به گزارش رجانيوز، در پي فراخوان براي حضور خياباني در روز 25 بهمن كه موسوي و كروبي به‌عنوان اعلام كنندگان آن هيچ انگيزه‌اي جز ايجاد درگيري و آشوب به‌منظور مشابه‌سازي ايران و برخي كشورهايي كه مردم آن‌ها در اعتراض به ديكتاتوري سران خود قيام كرده‌اند، نداشتند، فضا به مراتب از قبل شفاف‌تر و كاملاً روشن شد كه ديگر اردوكشي‌هاي خياباني هيچ ارتباطي به مسائلي مانند انتخابات سال گذشته ندارد، بلكه امريكا و رژيم صهيونيستي براي خروج از تهديدهاي كم‌سابقه‌اي كه متحدان اصلي‌اشان در منطقه و افريقا با آن مواجه هستند، سناريوي سرشكن كردن اين تحولات را تدارك ديده و مي‌كوشند با القاي مشابه بودن وضعيت ايران، از اينكه كشورمان به يك الگو و استاندارد براي خاستگاه‌هاي قيام‌هاي مردمي تبديل شود، جلوگيري كنند.

نكته جالب در ارتباطات ضد امنيتي موسوي اين است كه عمده تماس‌هاي وي با عوامل بيروني از طريق چت تصويري بوده و وي حتي براي جلوگيري از اينكه صدايش شنود شود، مطالب خود را بر روي كاغذ مي‌نوشته و براي مشاهده طرف مقابل، جلوي دوربين وب‌كم مي‌گرفته است.

اما در حالي كه مطالبه مردمي بسيار فراتر از اعمال محدوديت‌هاي ارتباطي است و در راهپيمايي‌هاي مردمي از 9 دي سال گذشته تاكنون، اعدام سران فتنه خواسته شده است، رسانه‌ها و عوامل ضد انقلاب قصد دارند، همين محدوديت اندك را كه در واقع لطف نظام به اين افراد براي پيشگيري از برخوردهاي مردمي و از سوي ديگر اضافه شدن به جرايم‌شان است، به‌عنوان يك فاجعه توصيف كنند.

اين در حالي است كه با محدود شدن ارتباطات موسوي و كروبي، علناً ضدانقلاب مقيم خارج براي مديريت صحنه وارد شده و طراحي و اجراي ابتدا تا انتهاي پروژه‌هايي را كه البته تا امروز ناكام مانده، برعهده گرفته است كه اين رويكرد اثبات مي‌كند تا قبل از اين نيز عملاً ضدانقلاب طراح ناآرامي‌ها بوده و افرادي كه از آن‌ها به‌عنوان سران فتنه تعبير مي‌شد، صرفاً‌ كارگزاران پروژه‌هاي ضدانقلاب و سرويس‌هاي غربي بوده‌اند.

اين رويكرد در سايت كلمه كه تا پيش از اين ادعا مي‌شد از سوي نزديكان موسوي اداره مي‌شود نيز وجود دارد، به‌طوري كه از زمان قطع ارتباطات سران داخلي ضد انقلاب، اين سايت نيز كاملاً به رسانه جريان ضدانقلاب تبديل شده است. گفته مي‌شود حمزه غالبي رئيس شاخه جوانان ستاد موسوي كه به فرانسه گريخته است، مديريت اين سايت را برعهده دارد.

سناريوي "ادامه التهاب" در ايران، مصوب سرويس‌هاي امريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي است كه موسوي و كروبي در فاز جديد اجراي اين سناريو صرفاً نقش كارگزار و عامل اجرايي را برعهده داشتند اما بي‌تدبيري در امكان‌سنجي براي اجراي اين پروژه و بصيرت شكل گرفته در ميان مردم و نخبگان در اثر تدابير رهبر انقلاب در طول اين ماه‌ها، عملاً اين سناريو بي‌اثر شده است، به‌طوري كه اكنون سرويس ‌هاي طراح آن معتقد هستند كه با تشكيل دو قطبي "انقلابي" و "ضدانقلاب" پس از 25 بهمن، بي‌اعتنايي مطلق مردم و ريزش شديد حاميان فتنه، همچنين محكوميت يكپارچه عوامل حتي از سوي افرادي كه در طول اين دو سال سكوت كرده بودند، كارت‌هاي مهمي را از دست داده و شرايط براي ادامه سناريوي التهاب آفريني دشوار شده است.


 



 


امام گفت: من از اینجا تکان نمی‌خورم، تکلیفم با بقیه فرق می‌کند

 

امام خمینی در دوران موشک باران شهرها ، حاضر به رفتن به پناهگاه نشدند

هامون نیوز به گزارش ازجوان آنلاین سید عبدالحسین طباطبایی می گوید: امام خمینی هرگز جان خود را برتر از جان مردم نمی دانستند. در زمان جنگ شهرها و به هنگام حملات موشکی و هوایی دشمن ، ایشان پناه بردن به پناهگاه را هم برخود جایز نمی دانستند و مایل بودند در آن وضعیت خطرناک و قرمز همانند دیگر مردمی باشند که جان پناه ندارند.

اگرچه به ایشان تاکید می شد مردمانی هم هستند که به جان پناه می روند اما ایشان خود را همانند مردمی می نمودند که جان پناه ندارند و به همین علت تاکید داشتند که من تکلیفم با دیگران فرق دارد. نمونه ای از این دست را باهم میخوانیم...

در دوران موشک باران تهران، پس از اینکه اصرار برخی پزشکان اعضای دفتر که به امام ترک خانه و رفتن به جای امن را پیشنهاد می‌کردند به جایی نرسید، مرحوم حاج احمد‌آقا وارد اتاق امام شد.

امام در حالیکه بسیار عصبانی بودند و در اتاق قدم می‌زدند، تا احمد آقا را دیدند فرمودند:" من از اینجا تکان نمی‌خورم. من چگونه از پناهگاه استفاده‌ کنم در حالی‌که همسایة من به خاطر من خانه‌اش ویران شود و... پاسدار محافظ من تکه‌تکه شود؟ اصلاً این آقایان مرا چگونه شناخته‌اند، من از اصرارها و پیغامهای این و آن خسته ‌شده‌ام. آخر مگر می‌توانم به پناهگاه بروم؟"

و بعد از اندکی آرام‌تر شدند و گفتند:" به همه گفته‌ام که اینجا را ترک کنید و هر جا می‌خواهید، بروید. آخر من تکلیفم با بقیه فرق می‌کند.

/

 


حمایت موتلفه از نامزدی مهدوی کنی

دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي با اشاره به اعلام حمايت 60 عضو خبرگان رهبري از نامزدي آيت‌الله ‌مهدوي‌كني و اعلام آمادگي ايشان براي كانديداتوري گفت كه حزب مؤتلفه از نامزدي آيت‌الله مهدوي‌كني حمايت مي‌كند.
  بولتن نیوز : محمد نبي حبيبي دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي كه در پايان نشست دبيران حزب متبوعش سخن مي‌گفت، اظهار داشت: افزود: واقعيت اين است كه انقلاب اسلامي وارد حيات تازه اي شده است و نام امام خميني(ره) بيش از هر زمان بر صفحه تاريخ معاصر مي-درخشد.

حبيبي حمايت از خواست و مطالبات مردم منطقه را وظيفه جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: حكام مستبد منطقه بايد در برابر خواست مردم سر تعظيم فرود آورند؛ اعراب مي خواهند عزت از دست رفته خود را به دست آورند و به استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي برسند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي تلاش‌هاي آمريكا براي بازگشت دوباره به منطقه را مضحك خواند و تصريح كرد: غرب و آمريكا بيهوده تلاش مي‌كنند كه در مناسبات جديد منطقه جايي پيدا كنند؛ بيداري اسلامي در منطقه امكان بازگشت سلطه آنها را محال مي‌كند.د.

اين فعال سياسي خطاب به انقلابيون كشورهاي مصر، يمن، بحرين، تونس، اردن، ليبي و...، گفت: مقاومت را تا پيروزي ادامه دهيد اتحاد خود را حفظ كنيد و با برنامه ريزي دقيق جلو برويد.

حبيبي ضمن محكوم كردن جنايات قذافي در ليبي خاطر نشان كرد: حكومت قذافي در ليبي پليد ترين و كثيف ترين حكومت در شمال آفريقا بوده است. قذافي براي ماندن در قدرت به همه قدرتهاي زورگو باج داده است. عمر سلطنت او رو به افول است و به زودي سرنگون خواهد شد.

وي با اشاره به جنايت قذافي مبني بر حبس امام موسي صدر گفت: يكي از جنايات قذافي ربودن امام موسي صدر است كه اميدواريم با قيام ملت ليبي خداوند امام موسي صدر را سالم به دامن امت اسلامي برگرداند.

حبيبي موضع‌گيري فرانسوي‌ها را در قبال تحولات منطقه خاورميانه شرم آور خواند و تاكيد كرد: موضع ضد اسلامي و ضد مردمي دولت فرانسه در قبال قيام‌هاي الهي مردم منطقه واقعاً تأسف آور است. استعفاي وزير خارجه فرانسه در اثر فشار افكار عمومي نشان ميدهد آنها تا آخرين نفس از ديكتاتورهاي جهان عرب ميخواهند حمايت كنند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود در مورد تصميم گيري ها و تصميم سازي ها در خصوص هيات رئيسه مجلس خبرگان تاكيد كرد: مجلس خبرگان يك نهاد مقدس در جمهوري اسلامي است كه شماري از علماء و مجتهدان در آن حضور دارند. نوع تصميم گيري هاي آنان مربوط به خودشان است.

حبيبي درباره نامزدي آيت‌الله مهدوي‌كني براي رياست خبرگان، گفت: بنا به اخبار رسيده نزديك به 60 تن از علماي مجلس خبرگان به اين امر نظر مساعد نشان دادند. آيت‌الله مهدوي كني از علماي بزرگ و مبارزين قديمي انقلاب هستند كه آوازه مقاومت ايشان در زندان‌هاي شاه ملعون به گوش انقلابيون آشنا و اثرگذاري ايشان در تمام امور مهم انقلاب اسلامي بعد از پيروزي در 22 بهمن 57 نيز بر همگان آشكاراست. با توجه به اينكه معظم‌له اعلام آمادگي قطعي براي نامزدي رياست مجلس خبرگان را فرموده‌اند ما از نامزدي ايشان استقبال مي‌كنيم.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي همچنين با اشاره به نشست جامعه مدرسين و علماي بلاد ابراز داشت: نشست مشترك جامعه مدرسين و حوزه علميه قم يك گام مثبت در ايجاد تحول در حوزه ها و آثار وجودي آنها در جامعه امروز ايران است. حزب موتلفه اسلامي با استقبال از بيانيه پاياني اين نشست از نتايج و دستاوردهاي آن استقبال ميكند.

وي با اشاره به اينكه علماي سراسر كشور خواستار محاكمه سران فتنه هستند، گفت: محاكمه سران فتنه يك مطالبه ملي است در شرايطي كه آوازه انقلاب اسلامي سراسر جهان را فرا گرفته است. عده اي با اختلاف افكني و فتنه انگيزي ميخواهند منفذي براي حيات و تنفس استبداد در كشورهاي اسلامي پيدا كنند. اينها عامل غرب و آمريكا هستند و بايد با آنها انقلابي برخورد كرد.

حبيبي در مورد بودجه سال 90 اظهار داشت: بحمدالله در مجلس عزمي پديد آمده تا پايان سال انشاءالله بودجه را تصويب نمايند.

وي افزود: حزب موتلفه اسلامي هر سال پيشنهاد مشخص در خصوص بودجه داشته امسال نيز به فضل خدا پيشنهادات خود را با توجه به قانون هدفمندسازي يارانه ها به كميسيونهاي مربوط ارائه خواهد نمود.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي، خاطر نشان كرد: بودجه سال 90 بايد شفاف ترين بودجه پس از انقلاب باشد، به نظر ميرسد قانون هدفمندسازي يارانه ها به اين شفافيت كمك ميكند.

وي با اشاره به توفيق دولت در تنظيم بازار شب عيد گفت : خوشبختانه دولت توفيق خوبي در تنظيم بازار شب عيد داشته كه رضايت مردم را نيز به همراه داشته است.

حبيبي در پايان اظهار داشت: مااميدواريم اصناف محترم همكاري لازم را با دستگاههاي توليدي و توزيعي داشته باشند و با رعايت انصاف و عدالت طعم شيرين ارزاني را به كام مردم بچشانند.

 


"جرم"های کیمیایی علیه مردم و انقلاب

بررسی جشنواره فجر سال 89 نشان از آن دارد که متاسفانه جایزه بهترین ها در بعضی قسمت ها به صورت نا حق پخش شده و یکی از فیلم هایی که به نظر از سر دلداری و دلجویی کارگردان آن جایزه گرفته است ؛ فیلم "جرم" به کارگردانی و نویسندگی " مسعود کیمیایی " است .
  نوستالژی مسعود کیمیایی در بیش از بیست فیلمی که از پیش و پس از انقلاب ساخته است، نشان از فضای به اصطلاح روشنفکری چپ نمای وی دارد که در قالب تمایل به ساختن فیلم های سیاه و سفید بروز پیدا می کند .

اما حضور کیمیایی و فیلم جرم در جشنواره بیست و نهم که به عقیده خیلی از هواداران وی چون فریدون جیرانی آن را به فال نیک باید گرفت به نظر بیشتری می بایست باید آن را به دور باطل عقاید این فیلم ساز و کارگردان نزدیک دانست .


فیلم " جرم" در حالی سیمرغ بهترین فیلم را به خود اختصاص داد که همچون دیگر آثار کیمیایی مثل قیصر و گوزن ها و حکم و .... تا محاکمه در خیابان یک اصل اساسی و غیر قابل رفع و رجوع به نام "تیزی " دارد .


از حمایت های مسعود کیمیایی از جعفر پناهی کارگردان و نویسنده ضد انقلاب پیش از آغاز جشنواره هم می شود تشخیص داد که وی از "جرم" خود می خواهد بهره برداری سیاسی کند و فیلم خود را درجهت انتفاع جریان شکست خورده در انتخابات 88 به کار برد .


جالب آن که این  تیزی ها و چاقوها که اکثرا برای تجاوز به نوامیس کشیده می شود در دست اشخاصی قرار می گیرد که همیشه کمیتشان بیش از حد معمول لنگ می زند.


قهرمان فیلم سیاه و سفید " جرم " رضا است؛ که وی را از زندان می شناسیم آدمی که در همان یک ربع بیست دقیقه اول می بینیم که هم چاقوکش است و هم جلاد و نوکر شخصی به نام قاسم و هم آقای قهرمان شیره کش و تزریقی است .


گرچه به نظر اکثر اهالی سینما مسعود کیمیایی به دنبال سمبل سازی از فرزندش پولاد کیمیایی در سینمای ایران است اما رضا که نقشش را همین پولاد کیمیایی بازی می کند با تمام ادعای ناموس دوستی اش در ملاقات با همسرش نشان می دهد که هیچ علاقه ای به خانواده ندارد و ناموس و ناموس پرستی تنها وسیله ای برای قهرمان کیمیایی در جهت ارضای شهوت و چاقو کشی است .


در صحنه ای از فیلم " جرم " رفعت خان – داریوش ارجمند – با رضا قهرمان اصلی در حال معاشرت است و وی فضای بیرون را تشنج نشان می دهد و بگیر و بند سیاسی و صحنه ای از نماز خواندن یک فرد داخل زندان و... همه و همه داد می زند که بهانه سال 56 و 57 برای مسعود کیمیایی خوب است تا وی با بسط آن به وقایع سال 88 آنطور که محبوب شکست خوردگان 88 است فیلم سازی کند .


در صحنه ملاقات خواهر رضا – نیکی کریمی – با وی در زندان بیننده می بیند که خواهر بعد از چاق سلامتی و .... سریع با ژست غمبار به رضا می فهماند که مادرشان را کشته اند و آنهم بی گناه. بی گناه کشی در دوران ظاغوت به عنوان عرف دستگاه مستبد ستم شاهی باب بوده است اما این بسط که زدن و کشتن 88 تنها راه رسیدن آقای شال قرمز به هدفش یعنی بازخوانی اغتشاشات در راستای شایعات مورد قبول سران فتنه سال گذشته است .البته بماند که چطور 3 ماه از فوت مادر رضا گذشته و هیچ خبری نداده اند و با خواهر وی قصد دارد به این زودی بر خلاف عرف سابق ازدواج کند و برای ازدواج رضا رخصت می گیرد ولی خبر مرگ مادرشان را از وی دریغ کرده است.


قهرمان اصلی فیلم آنقدر بزرگ نمایش داده می شود که گردن کلفت های خارج از زندان  برای استخدام و آزادی وی هر کاری می کنند که بارها در فیلم نئشگی اش اش نمایش داده شده است با کمال افتخار و سربلندی ان ها را رد می کند.


مسعود کیمایی کارگردان زیرکی است که با نماد سازی هایش سعی در تظابق زمانی دارد و وی خفقان و بد بختی 56 و 57 را با جنجال های 88 تظابق می دهد.


قهرمان فیلم بعد از آزادی به دنبال دختری می رود که معلوم نیست در طویله چه کار می کند و تنها از یکی دو جمله مشخص می شود که بساط فروش اسلحه دارد. دختر در حالی خود را بوکانی – کرد – معرفی می کند که حتی ته لهجه کردی هم ندارد و مانند بلبل تهرانی صحبت می کند و جالب آن که کیمیایی که پیرو مکاتبی چون فرویدسیم تنها به خاطر مجوز از روابط نزدیک تر از عرف جلوی دوربین رضا و آباجان – دختر کرد – می گذرد .

رضا قصدش از حضور در محل کسب آباجان گرفتن اسلحه است ولی مشخص نیست هدفش کیست .1- ناصر رفیقش که از نامردی وی می نالد. 2- قاسم که به نظر قهرمان فیلم در به دام افتادن وی در زندان مقصر است .3- شخص نامعلوم !!!

رضا مانندفیلم قیصر کیمیایی که قیصر بعد از آزادی از زندان راهی خیاطی و بازار و حمام می شود این سکانس های ملکه شده در ذهن کیمیایی را مجداد طی می کند تا در خیاطی تیکه های سیاسی کیمایی را حواله انقلاب کند و شایعات 88 مجددا در فیلم تکرار شود.


خیاط از پسرش می گوید که کشته شده و حتی قبرش را نشان نمی دهند به نظر شما این سخن با شایعاتی غیر از بازنده آرای باطله هم خوانی دارد؟


رضا به محل سکونت همسر و فرزندش می رود جایی که تنها یادآور سکانس های شیره کش خانه های فیلم گوزنهای کیمیایی است. زنی که آنقدر تریاک و سیگار کشیده که تمام دندان هایش قهوه ای شده و این همسر قهرمان و نمونه فیلم است.


اما مواجهه رضا و قاسم خان را می توان اوج ذکاوت مسعود کیمیایی در نثار کردن فحش های غیر مستقیم به جبهه و جنگ دانست.جایی که قاسم خان که نمودار یک خرده بورژوای بازاری نوکیسه است حرف از حضور در جنگ می زند. در قبال 5 بار استفاده از جنگ 1 بار کلمه ظفار را به کار می برد .تنها پیش زمینه فکری که به مخاطب حاضر در سالن القاء می شود آنکه انگار قاسم خان در 8 سال دفاع مقدس بوده است و الان مسئول تمام کثافت کاری های تهران و ایران چه سیاسی چه اقتصادی است و این در حالی که مخاطب اندک شناختی از جنگ ظفار ندارد.


درقسمتی می بینیم که مردمی در حال فرار از نیروهای امنیتی هستند بر روی روزنامه پای می گذارند و مانع  روزنامه خوانی قهرمان شیره کش قصه "رضا" می شوند. این سکانس به دلیل آن که روزنامه نشان داده شده قدیمی است و حوادث سال 57 را نشان می دهد تنها قسمت است که می توان تظابق زمانی با دوران انقلاب را به وضوح در آن دید و این خود نشان از ان دارد مردمی که در سال 57 علیه رژیم طاغوت مبارزه کردند مخالف روزنامه و روزنامه خوانی و در واقع بسط اندیشه بوده اند.


نکته جالب آن که قهرمان تازه از زندان درآمده فیلم جرم در حالی که بارها در زندان شنیده که بیرون شلوغ است در مقابل تجمع و فرار و گریز مردم می پرسد "چه خبر است؟" و این هم از خصوصیات خود را به کوچه علی چپ زنی جناب کیمیایی در فیلم های سابق و کنونی اش برای ایجاد دیالوگ است.


کیمیایی در فیلم جرم علاقه گدشته خود به نشان دادن فضای حمام را نشان می دهد البته استاد فیلم سازی این بار از سرمایه سالاری استفاده می کند چون حمام داخل زندان به بزن بزن کشیده می شود و نتیجه ای جزء مرگ ندارد و حمام پایین شهر تنها مأمنی برای استعمال و مصرف مواد مخدر است و تنها حمامی که رضا و فرزندش به راحتی در حال شست و شوی و در واقع زدودن زنگار دنیا هستند که متعلق به هتل است که رضا با پول حاصل از کشتن یک شخص بدست آورده و برای رفاه خانواده اش کرایه کرده است و اینجاست که کیمیایی ارزش پول در قالب هر وسیله را نشان می دهد.


رضایی که یک تفنگ کمری همراه دارد به دنبال دوستش ناصر می رود که به همراه وی به دنبال شکار جدیدی برود که قاسم خان برایشان مشخص کرده است.

ناصر که در جنازه کش زندگی می کند و ادعای مردانگی دارد هم به درد خماری و نئشگی مبتلا است و در این راه حتی حاضر نیست پیرمردی را که در حال مرگ است با نعش کش به بیمارستان برساند. جالب آن که حتی رضا قهرمان فیلم هم به ضجه و ناله مردم بی اعتناست و اینجاست که تشویش عقاید مارکسیتی و توده گرایی و سرمایه داری و فرد گرایی ذهنی کیمایی مشخص می شود .

متاسفانه در این قسمت از فیلم لفظی ناشایست و ناسزایی در قالب ترجیع بند از سوی ناصر -حامد بهداد– به کار می رود که نویسنده این مطلب تنها به این اشاره می کند که عمده حاضرین در سال با شنیدن این قالب مستهجن بی نهایت متاسفانه شدند .


قابل ذکر است در فیلم انواع سوتی ها دیده می شود از جمله حضور پژو 206 و کولر گازی و...ه به نظر نویسنده این مطلب بر خلاف سایرین که این امر را گاف می دانند بیشتر آن را به همت و هدف کیمیایی جهت تداعی دوران نونی نزدیک می داند.


 


شهید سبزها زنده شد + عکس

رسانه‌های وابسته از جمله بی‌بی‌سی فارسی که خیلی زود از شنیدن خبر کشته شدن یک نفر در 25 بهمن خوشحال شده و اقدام به انتشار آن کردند پس از افشاگری رسانه ملی چیزی برای گفتن نداشتند.

در راستای دروغ پردازی های رسانه های فتنه، خبر کشته شدن امیرحسین خیاط طهرانچی نیز جز اخباری بود که بیش از پیش موجب رسوایی و بی اعتباری این جریان و رسانه هایش شده است.

رسانه‌های وابسته از جمله بی‌بی‌سی فارسی که خیلی زود از شنیدن خبر کشته شدن یک نفر در 25 بهمن خوشحال شده و اقدام به انتشار آن کردند پس از افشاگری رسانه ملی چیزی برای گفتن نداشتند.


 

البته درفضای مجازی اوضاع سایت های دروغ پراکن متشنج بوده و برای توجیه دروغ بزرگ خود اقدام به دروغ گویی های متعدد دیگری کرده اند که آن دروغ ها هم بسیار سطحی و غیرقابل باور است.


مانند محل تولد، محل تحصیل یا رشته تحصیلی فرد یاد شده( امیرحسین طهرانچی) که مورد شک و تردید آن سایت ها قرار گرفته بود.
اما کپی شناسنامه، کارت ملی و مدارک تحصیلی امیرحسین خیاط طهرانچی که در زیر مشاهده می‌شود حکم بایگانی پرونده آخرین دروغ فتنه یعنی کشته سازی امیرحسین خیاط طهرانچی را دارد.


 



 


سخنگوی دستگاه قضایی انتقال موسوی و کروبی به بازداشتگاه حشمتیه را تکذیب کرد.
سخنگوی دستگاه قضایی انتقال موسوی و کروبی به بازداشتگاه حشمتیه
را تکذیب کرد.


حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اخبار منتشره از سوی برخی رسانه‌های معاند مبنی بر انتقال آقایان موسوی و کروبی به بازداشتگاه حشمتیه صحت ندارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در نشست خبری صبح سه‌شنبه خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره متهم کردن ایران از سوی مقامات آمریکایی به نقض حقوق بشر در پی ادعای بازداشت موسوی و کروبی گفت: این‌ها مسائل مربوط به داخل کشور ما هستند و مساله کاملا داخلی است و هیچ کشوری اجازه مداخله در امور داخلی کشور ما را ندارد و نخواهد داشت. مسائلی که مربوط به افراد مطرح می‌شود در چارچوب حقوقی و توسط مقامات قضایی رسیدگی خواهد شد و این موضوع نمی‌تواند دستاویزی برای آمریکایی‌ها و یا برخی کشورهای غربی قرار گیرد. در حال حاضر شاهد تحولاتی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا هستیم برای فرافکنی و تغییر صورت مساله سعی کنند همه توجه‌شان را به موضوعات غیرواقعی انحراف دهند


 
 


تحرك منافقين و موضع گيري آمريكا به نفع فتنه
تحرك منافقين و موضع گيري آمريكا به نفع فتنه
 
تهران- شهر ژنو مقر دفتر اروپايي سازمان ملل روز دوشنبه شاهد پيوند ناميمون منافقين و آمريكا در حمايت از جريان فتنه بود.

منافقين برخلاف ادعاهاي دولت هاي غربي مبني برتروريست شناختن آنها،با برخورداري ازمصونيت اهدايي دولت هاي غربي به راحتي در ژنو،محل برگزاري اجلاس شوراي حقوق بشر سازمان ملل متحد تجمع كردند.

اگرچه تجمع پنج نفره منافقين بيشتر نشست كافه اي بود تا حركتي سياسي چرا كه هيچ توجه اجتماعي را به خود جلب نكرد،اما نشان از حمايت هاي رياكارانه دولت هاي غربي از آنها دارد.
منافقين كه به دليل تعداد انگشت شمار دريكي از ميدان هاي شهر ژنو نتوانستند افكار و نظر عمومي را به خود جلب كنند،دركار خود ناكام ماندند و حتي اين تجمع پنج نفره آنها نيز از هم پاشيده شد.
درهمين راستا همچنين چندتن از منافقين توانستند با استفاده از اين چتر حمايتي وارد مقر اروپايي سازمان ملل شوند تا در جريان شانزدهمين اجلاس شوراي حقوق بشر سازمان ملل متحد،دست به بهره برداري و شانتاز تبليغاتي بزنند.
آنها در اين تجمع خود تابلو نوشته هايي به نفع جريان فتنه در دست داشتند.
همراه با اين تحركات،هيلاري كلينتون وزير امور خارجه آمريكا نيز كه در ژنو حضور دارد در سخنراني خود در شوراي حقوق بشرسازمان ملل متحد به حمايت از جريان فتنه پرداخت تا پيوند ميان آنها را آشكارتر سازد.


 


مقایسه مبتذل میان یک اغتشا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 295
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 295
بازدید ماه : 431
بازدید کل : 85053
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

یاران خورشید