ندامت نامه یک نویسنده داستان‌های مستهجن فارسی

ندامت نامه یک نویسنده داستان‌های مستهجن فارسی: کاش به جای داستانهای سکسی جوانان، در مورد فداکاری آنها برای وطنشان نوشته بودم

 


ما با اتکا به قوی‌ترین حس غریزی انسان یعنی همان میل جنسی او، عده زیادی از افراد قشر جوان و تحصیل کرده این مملکت را سوار قطاری کردیم که مقصد نهایی آن جهنم بود.

یکی از گردانندگان و نویسندگان سایتهای مستهجن با ابراز ندامت از اعمال خود، نگارش و ترجمه مقالات و داستانهای مستهجن و اشاعه آنها از طریق اینترنت را به لحاظ انسانی، اجتماعی، شرعی و حقوقی، عملی ناصواب و گناهی بزرگ دانست.


، "احمدرضا ه" در اعترافات خود در خصوص نگارش و ترجمه داستانهای مستهجن گفت: «با صداقت قلبی و شرمندگی و خجالت کامل از مرور خاطراتم اعتراف می‌کنم که همکاری من با سایتهای غیراخلاقی در زمینه نگارش و ترجمه مقالات و داستانهای مستهجن و اشاعه آنها از طریق اینترنت به لحاظ انسانی، اجتماعی، شرعی و حقوقی عملی ناصواب و گناهی بزرگ بود.»

این فرد با ابراز تأسف از اقداماتی که در فضای سایبر انجام داده است، اظهار داشت: «باید اذعان کنم در مقطع زمانی که من در آن سایتها دست به قلم می‌بردم، شالوده و اساس ساختمان مخوفی گذاشته شد که امروز دیوارهای نکبت‌آلود آن تا آسمان بالا رفته و در اتاقهای تاریک اما به ظاهر زیبایش جوانان این مرز و بوم به فساد و تباهی کشیده می‌شوند.»

وی ادامه داد: «ما با اتکا به قوی‌ترین حس غریزی انسان یعنی همان میل جنسی او و پرداختن به جنبه‌های گوناگون لذت جنسی و اشتهای سیری ناپذیری که در فرد ایجاد می‌‌کند، عده زیادی از افراد قشر جوان و تحصیل کرده این مملکت را سوار قطاری کردیم که مقصد نهایی آن جهنم بود.»
 

"احمدرضا ه" راه‌اندازی سایتهای سکسی و انتشار مطالب ضد اخلاقی در اینترنت را باعث به تباهی کشاندن خیل عظیمی از افراد دانست.

او با تشریح چگونگی آشنایی خود با سایتهای غیراخلاقی، روند عضویت خود در این سایتها و پیشروی به مراحل دیگر را اینگونه توضیح داد: «ابتدا فقط بازدیدکننده سایت بودم. مدت کوتاهی بعد به عضویت انجمن درآمدم و مطالب دیگران را می‌خواندم. پس از آن وسوسه شدم خودم هم مانند سایر اعضا انجمن مطلب بنویسم. نوشته‌های من ابتدا کوتاه بود و از چند سطر تجاوز نمی‌کرد ولی غریزه جنسی و اشتهای سیری ناپذیر به سکس باعث شد فقط ظرف چند ماه به یکی از نویسندگان مهم سایتهای غیر اخلاقی مبدل شوم

وی با اعتراف به اینکه نوشته‌هایش باعث جلب بازدیدکنندگان بیشتری به سایتهای مستهجن می‌شد، این عامل را دلیلی برای راه‌اندازی سایتهای بیشتر دانسته و گفت: «من دست در دست شیطان داشتم و با او قدم به سوی سرزمین تباهی می‌رفتم.»

"احمدرضا ه" بیان کرد که در طی 2سال، آرشیو بزرگ و کاملی از عکس‌ها و کلیپهای مستهجن جمع‌آوری کرده که به دلیل گستردگی آن هرگز فرصت برای دیدن تمامش را نداشته است.

این فرد با مقصر دانستن خود در رقم خوردن سرنوشت هولناک برای صمیمی‌ترین دوست خود و گرفتار کردن او و بسیاری از افراد جامعه گفت: «نوشته های من سرمایه نفرین شده‌ای بود که جوانی، زندگی، تحصیل و آینده دوستم را بر باد داد

وی با ابراز حسرت نسبت به گذشته و با بیان اینکه کاش زمان به عقب برمی‌گشت، گفت: «کاش از اینترنت به جای غریزه شهوت در مسیر تکامل فکری و آرمان های متعالی استفاده کرده بودم. کاش به جای داستانهای سکسی جوانان، داستانهایی در مورد رشادت و فداکاری آنها برای وطنشان نوشته بودم. کاش به جای سکسولوژی به مقوله شناخت انسان پرداخته بودم. کاش خدا را از یاد نبرده بودم. کاش دست در دست شیطان نمی‌گذاشتم. کاش هرگز هیچکدام از این اتفاق ها نیافتاده بود...»

نامه احمدرضا در حالی نگاشته شده و منتشر می‌شود که لزوم آگاه سازی جوانان و خانواده‌ها‌، بستر سازی جهت استفاده اصولی و آموزش کاربرد‌های اینترنت در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود و امید است با احساس وظیفه نهاد‌ها و دستگا‌ه‌های مسئول در این زمینه شاهد آفت‌های این رسانه همه‌گیر نباشیم.

در این بین باید قدردان چشمان تیز‌بین و توان بالای عملیاتی سربازان سایبری کشور بود که فضای فعالیت مفسدانه گروهی از فریب خوردگان و دشمنان آینده این کشور را بیش از پیش نا امن ساخته‌اند


فتنه‌گران براي فرار از مجازات دم از وحدت مي‌زنند
نماينده كرج در مجلس شوراي اسلامي گفت: فتنه‌گراني كه در سال گذشته مقابل اسلام و انقلاب ايستادند، امروز براي بازگشت به قدرت و فرار از مجازات دم از وحدت مي‌زنند.

 

 

فاطمه آجرلو اظهار داشت: رهبري عظيم‌الشان انقلاب تاكيد فرموده‌اند همه كساني كه در چارچوب جمهوري اسلامي و ولايت حركت مي‌كنند، بايد با هم متحد شده و در برابر دشمنان داخلي و خارجي ايستادگي كنند.
وي تصريح كرد: معظم‌له شرايط اين وحدت را هم به روشني تبيين فرموده و هيچ نقطه ابهامي در اين زمينه وجود ندارد.
اين مسئول با اشاره طرح برخي مسائل از جمله گفت‌وگو و وحدت اصولگرايان و اصلاح‌طلبان گفت: فتنه‌گراني كه در حوادث شوم سال گذشته فريب اجانب را خورده و در مقابل نظام اسلامي ايستادند، امروزه با سوء استفاده از اين فرمايش مقام معظم‌ رهبري به دنبال فرار از مجازات هستند و پس از فتنه‌گري‌هاي بسيار شعار وحدت سر مي‌دهند.
آجرلو گفت: همانطور كه رهبري عظيم‌الشان انقلاب فرموده‌اند همه كساني كه معتقد به اصول و چارچوب‌هاي اسلام و انقلاب و ولايت هستند بايد در مسير وحدت حركت كنند، اما گفت‌وگو و مذاكره با كساني كه مقابل اسلام و ولايت ايستادگي كرده و شعارها و اهداف بيگانگان را در داخل كشور دنبال كردند، معني ندارد.
وي تاكيد كرد: بالاخره يك عده در سال گذشته حوادث شوم و تلخي را در مقابل نظام به پا كرده و موجبات سوء استفاده دشمنان قسم خورده خارجي ايران اسلامي را در داخل و خارج فراهم كردند؛ آيا نبايد پاسخگوي اين عملكرد خود باشند؟
نماينده اصولگراي كرج ادامه داد: مردم امروز خواستار مجازات عوامل اصلي فتنه‌هاي اخير هستند و اگر نبود سعه‌صدر و بلندنظري نظام و رهبري، آنها تاكنون بايد در دادگاه محاكمه مي‌شدند.
آجرلو با طرح اين سوال كه آيا فتنه‌گران به اشتباهات خود پي‌برده‌اند؟، گفت: اگر قرار باشد كه آنها همان راه گذشته را طي كرده و در مسير و خواست ضد انقلاب حركت كنند، گفت‌وگو و مذاكره معني نخواهد داشت.
وي تاكيد كرد: اصلاح‌طلبان در ابتدا بايد اشتباهات خود را پذيرفته و براي جبران آن تلاش كنند و پس از آن سخن از وحدت و مذاكره به ميان آوردند.
آجرلو در پايان اظهار داشت: بنابراين در شرايط امروز گفت‌وگو با اصلاح‌طلباني كه از اشتباهات خود ابراز ندامت نمي‌كنند، قبول نبوده و مردم چنين اجازه‌اي را به اصولگرايان نخواهند داد


سبزها صداي بني‌صدر را هم در آوردند

 

 

سبزها صداي بني‌صدر را هم در آوردند


بني‌صدر در گفتگو با تلویزیون ایرانیان لوس آنجلس در انتقاد از عملكرد سران فتنه گفت: این‌ها روز اول گفتند آنهایی که با اصل نظام مساله دارند سبز نیستند، آنهایی که با اصلاح‌طلب‌ها ناسازگاری دارند هم سبز نیستند، یواش یواش دیدند که کسی باقی نمی ماند، خودشان می مانند و خودشان. پس گفتند همه می توانند در جنبش باشند. خب اگر همه می توانند در جنبش باشند چرا به آن رنگ داده اید؟ اشتباه کردید، روز اول باید می گفتید...

روند رو به استحاله‌ي فتنه‌ي سبز به گونه‌اي  است كه ديگر صداي ابوالحسن بني‌صدر را هم در آورد.

 

 

 

بني‌صدر در گفتگو با تلویزیون ایرانیان لوس آنجلس در پاسخ به اين سؤال كه ارزیابی شما از تحول اجتماعی 14 ماه گذشته که جنبش سبز نام گرفته چیست؟ جواب داد:

 
 
«یک ایراد این جنبش این است که تکلیف رهبری که جانشین این رژیم بشود معلوم نیست. شما وقتی می گویی جنبش سبز، اولا به آن رنگ می دهی، آیا مردم ایران یک رنگ هستند؟ اولا این رنگ‌ها در تاریخ نزد ایرانی‌ها امتحان شده است: سبزجامه، سیاه جامه، سپیدجامه و سرخ جامه و... داشتند، این‌ها یعنی یک گروه معینی از جامعه، نه جمهور مردم. جمهور مردم همه رنگ است. در دموکراسی اصل بر کثرت گرایی است و همه رنگ‌ها هم در آن هست. این‌ها روز اول گفتند آنهایی که با اصل نظام مساله دارند سبز نیستند، آنهایی که با اصلاح‌طلب‌ها ناسازگاری دارند هم سبز نیستند، یواش یواش دیدند که کسی باقی نمی ماند، خودشان می مانند و خودشان. پس گفتند همه می توانند در جنبش باشند. خب اگر همه می توانند در جنبش باشند چرا به آن رنگ داده اید؟ اشتباه کردید، روز اول باید می گفتید این جنبش متعلق به جمهور مردم و هدفش استقرار حاکمیت جمهور مردم است



توصیه سایت ضدانقلاب به این جریان: به سران اپوزیسیون توجه نکنید؛ توهین به امام خمینی را ادامه بدهید

 

 

توصیه سایت ضدانقلاب به این جریان: به سران اپوزیسیون توجه نکنید؛ توهین به امام خمینی را ادامه بدهید


موسوی و کروبی در تلاشند تا از سمت مقابل نیرو جذب کنند. این مسئله تنها به عنوان یک تاکتیک مقطعی و زودگذر، مطرح نیست، بلکه به عنوان یک استراتژی لازم است. تجربه نشان داده است که در اکثریت کشورهایی که در موج سوم دموکراسی، به سمت دموکراتیزاسیون رفته اند، نقش اصلی برعهده نخبگان و توافق آنان با نیروهای اپوزیسیون بوده که موجب خلع ید بوده است
p { text-align: justify }

به گزارش هم اندیشی: عناصر ضد انقلاب مدت هاست از همه منافقین جدید در ایران می خواهند صریح تر علیه حضرت امام و عملکرد و مواضع ایشان- از جمله در ماجرای اعدام منافقین در سال 67- موضع بگیرند.

"روزنت" در توضیح سکوت فتنه گران نوشت: اساساً نقش سیاستمدار با مصلحت تعریف می شود. سیاستمداران تلاش دارند تا حد ممکن دست خود را برای طرف مقابل رو نکنند و نقطه ضعفی برای خود در مقابل مخالفان ایجاد نکنند. برای این که در جنگ میان رژیم و اپوزیسیون یکی از دو طرف پیروز شود، نیاز دارد تا حد ممکن یا نیروهای طرف مقابل را به سمت خود جذب کند و یا آنان را منفعل سازد. اگر از این زاویه به مسئله نگریسته شود، شاید بتوان پاسخی برای مشکلات پیدا کرد؛ موسوی و کروبی در تلاشند تا از سمت مقابل نیرو جذب کنند. این مسئله تنها به عنوان یک تاکتیک مقطعی و زودگذر، مطرح نیست، بلکه به عنوان یک استراتژی لازم است. تجربه نشان داده است که در اکثریت کشورهایی که در موج سوم دموکراسی، به سمت دموکراتیزاسیون رفته اند، نقش اصلی برعهده نخبگان و توافق آنان با نیروهای اپوزیسیون بوده که موجب خلع ید بوده است.

«آرش- ب» نویسنده فراری نشریات زنجیره ای با این منطق استدلال کرد: یکی از حقوق حیاتی موسوی و کروبی که اکنون از آن استفاده می کنند، حق اختیار کردن سکوت است. پس همان گونه که حق سؤال کردن داریم، باید برای آن دو نیز که رهبر جنبش سبز محسوب می شوند، حق سکوت قائل باشیم.

سایت «روزنت» توضیح نداد که اگر قاطبه مردم ایران طرفدار اسلام و انقلاب و امام نیستند، چرا باید سران فتنه از اعلام هویت ضداسلامی و ضدانقلابی خود وحشت داشته باشند؟ و اگر آنگونه که حماسه 9 دی ماه و رخدادهای فراوان دیگر نشان داده است مردم ایران فدایی امام و انقلاب و رهبری هستند، چرا مرگ فتنه را انکار می کنند؟!





روشنفکری به سبک اصلاح‌طلبان؛ ترور شخصیت خانم بازیگر؛ فقط به دلیل بازی در یک فیلم!
همزمان با این اتفاقات صفحه فیس بوک لیلا اوتادی مملو از فحاشی سبزها می شود. به طوری که این صفحه در حال حاضر توسط سازنده حذف شده است. در عوض صفحه‌ای با عنوان مخالفان لیلا اوتادی در فیس بوک راه اندازی شده است و حالا احتمالاً همان ۵ هزار نفر از فن های لیلا اوتادی به این صفحه خواهند پیوست.

 

 توهین و فحاشی جریان اصلاح‌طلب در فضای اینترنت این بار دامن یک بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران را گرفته است.

اگر تا دیروز نام "لیلا اوتادی" مترادف با نقش‌های او در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی نظیر "چپ دست" و "زن‌ها فرشته‌اند" بود، اکنون نام او در صدر لیست فحاشی‌های جریان موسوم به سبز قرار دارد.

نام: لیلا اوتادی؛ جرم: هنرپیشگی!

چند روز پیش یکی از سایت‌های سینمایی از حضور خانم اوتادی در یک فیلم سینمایی که به موضوع حوادث بعد از انقلاب می‌پردازد، خبر داد.

البته خبر اصلی جای دیگر بود: "لیلا اوتادی نقش ندا آقاسلطان را بازی می‌کند."

همین عبارت کوتاه کافی بود تا موجی از فحاشی و ناسزا در فضای اینترنت بر علیه خانم بازیگر شکل بگیرد.

جریان ضدانقلاب مانند همیشه دست به دامان شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس بوک شد و صفحاتی را با محتوای توهین آمیز علیه خانم اوتادی تاسیس کرد




مجرمیت مهدی هاشمی محرز است
 
 

 


مجرمیت مهدی هاشمی محرز است

او مرتکب جرایم بارزی از جمله فتنه‌گری و ساختارشکنی را انجام داده است وحتی به احضاریه قاضی مبنی بر معرفی به دادگاه بی‌توجهی کرده است.

 

 
 
نماینده مردم کرمانشاه با تاکید بر مجرمیت مهدی هاشمی گفت که او مرتکب جرایم بارزی از جمله فتنه‌گری و ساختارشکنی را انجام داده است وحتی به احضاریه قاضی مبنی بر معرفی به دادگاه بی‌توجهی کرده است.محمد کرمی‌راد نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفت‌وگو با فارس، درباره بازگشت مهدی هاشمی به کشور اظهار داشت: برای این‌که ابعاد فتنه 88 بیشتر برای مردم روشن‌تر شود، لازم است که مهدی هاشمی با حضور در دادگاه نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های بعد از انتخابات توضیح دهد.

وی با بیان اینکه مهدی هاشمی متهم نیست، مجرم است،‌افزود: پلیس فرودگاه باید به محض ورود مهدی هاشمی به کشور او را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهد.

کرمی‌راد در پاسخ به این سؤال که چرا می‌گویید مهدی هاشمی مجرم است، در حالی‌که جرم او در دادگاه به اثبات نرسیده است، پاسخ داد: من اصرار دارم که بگویم مهدی هاشمی مجرم است چرا که او مرتکب جرایم بارزی از جمله فتنه‌گری و ساختارشکنی را انجام داده است وحتی به احضاریه قاضی مبنی بر معرفی به دادگاه بی‌توجهی کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه معاون اول قوه قضائیه پرونده مهدی هاشمی را رسیدگی خواهد کرد،‌تاکید کرد: قوه قضائیه باید بدون هیچ تبعیضی پرونده مهدی هاشمی را مورد بررسی قرار دهد تا اعتماد افکار عمومی به قوه قضائیه سلب نشود. 


عصبانیت یک روزنامه اصلاح‌طلب از سخنان جنتي

 
 
 

اظهارات خطیب موقت نماز جمعه تهران درباره لزوم نظارت بر مرخصی زندانیان آشوب‌های سال گذشته، اگرچه با استقبال افکار عمومی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی روبرو شد اما از سوی دیگر با نگرانی و مخالفت برخی محاف سیاسی همراه شده است.

 

به گزارش شبکه ایران، به نظر می‌رسد سخنان صریح و افشاگرانه آیت‌الله جنتی در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته، به مذاق برخی رسانه‌های وابسته به گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب خوش نیامده است.

دبیر شورای نگهبان در بخشی از سخنان خود به انتقاد از مرخصی‌های بی مورد به فتنه‌گرانی که در زندان هستند، اشاره و تصریح کرد: مشاهده می‌کنیم مرخصی‌های بی موردی به زندانیان فتنه‌گر داده می‌شود و تصور می شود با گرفتن وثیقه 100 میلیونی از آنها مشکل حل می شود اما جمعی از آنها از این فرصت استفاده کرده و از کشور خارج می شوند و برخی دیگر که در داخل کشور حضور دارند، جلساتی تشکیل می‌دهند و دوباره دست به توطئه افکنی می‌زنند.

این اظهارات خطیب موقت نماز جمعه تهران اگرچه با استقبال افکار عمومی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی روبرو شد، اما از سوی دیگر با نگرانی و مخالفت برخی سیاسیون روبرو شده است.

در همین راستا، امروز روزنامه اصلاح‌طلب "شرق" در سرمقاله خود به قلم آقای محسن رهامی به انتقاد از سخنان آیت‌الله جنتی پرداخته و آن را باعث مخدوش شدن وحدت در جامعه ارزیابی کرده است.

وی در این زمینه، بر لزوم وحدت با زندانیانی که در آشوب‌های سال گذشته همکاری داشته‌اند تاکید کرده و نوشته است: اصولا فلسفه برگزاری نماز جمعه و ماموریت اصلی خطیب آن، ایجاد وحدت و جمع ساختن تفرقه‌هاست. تریبون نماز جمعه ماموریت خاص خود را دارد و جای بیان گله‌های کارکنان یک وزراتخانه از یک دستگاه دیگر و مسائل مربوط به پرونده قضایی و امثال آن نیست.

با انگیزه شرافتمندانه، کودتای مخملی راه انداختند!

این روزنامه در ادامه، در ادعایی جالب نوشته است: در تمام نظام‌های حقوقی بین کسانی که با انگیزه شرافتمندانه و جهت حضور در صحنه سیاسی کشور مرتکب جرم می‌شوند با قاچاقچیان و سارقان تفاوت اساسی قائل می‌شوند. بنابراین قیاس این دو دسته از متهمین مع الفارق است.

البته روزنامه شرق توضیح نداده که چگونه می‌توان با انگیزه شرافتمندانه دست به تحریک هواداران یک جناح سیاسی به منظور ایجاد گسترده اغتشاشات و آشوب‌های خیابانی زد.

گفتنی است فعالان سیاسی معتقدند اگر برگزاری جلسات دادگاه و صدور حکم برای متهمان، زمینه‌سازی برای تنبیه این افراد و جلوگیری از تکرار مجدد آشوب‌های برنامه‌ریزی شده است، اکنون و با مرخصی‌های طولانی مدت که به این مجرمان داده می‌شود، عملا نتیجه‌ای از این محکومیت نصیب این افراد نمی‌شود؛ چرا که آنان در این مدت نیز به پیگیری اقدامات و مواضع پیشین خود می‌پردازند.

 





خاتمی:اگرانتقادی هست،ازسردلسوزی است

 

 

 

سید محمد خاتمی

 

وی با دعوت از اساتید حاضر جهت ارایه نظرات خود در بعد علوم انسانی به بزرگان نظام بر این نکته که ما دلمان برای اسلام و انقلاب و نظام می‌سوزد و اگر حرف و انتقاد و اعتراضی هست از سر دلسوزی است، تاکید کرد و گفت: امروز باید وضع صنعت، اقتصاد، کشاورزی و روابط خارجی را بررسی علمی کرد و نتایج آن را در اختیار مسئولان عالی‌رتبه نظام و جامعه قرار داد.

جمعی از استادان، مدیران و مسئولان اسبق دانشگاه‌ها و آموزش عالی با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی دیدار و گفت‌و گو کردند.



هامون نیوز به نقل از آفتاب در این دیدار ابتدا چند تن از حاضران به بیان دیدگاه ها و تجارب خویش در فرایند انقلاب و طرح و پیشبرد توسعه علمی و تحول علوم انسانی پرداختند و نسبت به عواقب رویکردها و برخوردهای امنیتی و سیاسی با دانشگاه‌ها و نهادهای علمی و اندیشمندان و دانشمندان کشور ابراز نگرانی کردند.

پس از آن رئیس‌جمهور سابق کشورمان با اشاره به مسائل مطرح شده به طرح ضرورت‌های فکری و سیاسی که پیش روی همه متفکرانی که دل‌های‌شان برای اسلام و ایران می‌تپد؛ پرداخت.

سید محمد خاتمی در این دیدار با تاکید بر این‌که جریان‌های جاری نباید اهل فکر، نظر و خیرخواهان را از اندیشیدن؛ نظردادن و راه‌گشائی کردن به نفع کشور و انقلاب باز دارد، گفت: هنوز امکان اینکه این تفکرها لااقل در بخش‌هایی از نظام مورد توجه قرار گیرد و جاری شود هست.

وی از میزان جایگاه علم و گسترش آن به عنوان معیار تخمین عادلانه بودن حکومت‌ها یاد کرد و ایجاد تنگنا برای اهل علم را ظلم دانست.

خاتمی با انتقاد از این‌که اغلب تحت تاثیر ادبیات مارکسیستی، حتی در سطح رسمی، عدالت به‌گونه‌ای معنی شده است که گویا منحصر در عدالت اقتصادی است، یادآور شد: از عدالت اقتصادی هم گاه اقتصاد یک‌بار مصرف در نظر گرفته می‌شود یعنی عدالت توزیعی و اقتصاد صدقه‌ای! در حالی‌که عدالت بسیار گسترده‌تر از اینها است.

وی همچنین با انتقاد از برخی روش‌ها در بازنشسته کردن اساتید که عمدتا به خاطرگرایشات سیاسی این افراد صورت گرفته آن را خطرناک توصیف کرد.

وی در عین حال مصونیت یک جریان سیاسی در عرصه اطلاع‌رسانی برای اینکه هر چه می‌خواهد بگوید و القاء کند، تهمت بزند؛ دروغ به‌مردم تحویل دهد و طرف دیگر حتی حرف‌های عادیش را نتواند بزند را نیز مورد انتقاد قرار داد و با یادآوری این‌که نظام هزینه‌های این مسأله را می‌پردازد، گفت: عدل از جمله در عرصه علم‌آموزی و اطلاع‌رسانی بسیار مهم است.

خاتمی در این دیدار همچنین در بحث بازنگری در علوم انسانی این نکته که با کدام جهان‌بینی و با کدام مشخصات انتظار داریم که علوم انسانی عوض شود، را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بهتر است بدانیم با بخش‌نامه و دستورالعمل نه جهان عوض می‌شود و نه جهان‌بینی.

وی با دعوت از اساتید حاضر جهت ارایه نظرات خود در بعد علوم انسانی به بزرگان نظام بر این نکته که ما دلمان برای اسلام و انقلاب و نظام می‌سوزد و اگر حرف و انتقاد و اعتراضی هست از سر دلسوزی است، تاکید کرد و گفت: امروز باید وضع صنعت، اقتصاد، کشاورزی و روابط خارجی را بررسی علمی کرد و نتایج آن را در اختیار مسئولان عالی‌رتبه نظام و جامعه قرار داد.
 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 23 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 300
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 300
بازدید ماه : 436
بازدید کل : 85058
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

یاران خورشید