وعده خدا تحقق یافت طاغوت مصر هم سرنگون شد

 

حسنی مبارک سرنگون شد

الله اکبر الله اکبر الله اکبر

امشب فریاد الله اکبر مردم ایران همراه با شادی زایدالوصفی انجام شد ، خبر سرنگونی حکومت دیکتاتوری حسنی مبارک فریادهای الله اکبر را به آسمان برد .

حسنی مبارک کسی که 30 سال بر کشوری ظالمانه حکومت کرد بالاخره با استقامت مردمی زجر کشیده و خسته از ظلم و تحقیر شده بخاطر همراهی حکومتشان با قاتلین مردم فلسطین سرنگون شد .

امشب آسمان جهان همچون 32 سال پیش که قدرت طاغوتی سلسله پهلوی سرنگون و حکومت اسلامی بپا شد انباشته از نور است امشب مادرانی که فرزندانشان بدست حکومت دیکتاتوری حسنی مبارک شهید شده بودند وجودشان انباشته از شادیست  امشب شب عزای جنایتکارترین حکومت جهان یعنی صهیونیستهاست.

امشب وعده الهی در کشور مصر تحق یافت و نرید ان نمن علی الذّین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین و نمكنّ لهم فی الارض و نری فرعون و هامان و جنودهما منهم ما كانوا یحذرون : و ما اراده كردیم به كسانی كه در روی زمین تضعیف شده اند نعمتی گران، ارزانی داریم و آنان را پیشوایان (راستین) و آنان را وارثان گردانیم. و به آنان در زمین اقتدار و منزلتی شایسته دهیم و از آنان به فرعون و هامان و سپاهیانش چیزی را كه از آن می هراسیدند، نشان می دهیم.

امشب وعده خدا تحقق یافت که وضع هیچ ملتی تغییر نمی کند مگر خودشان بخواهند ان الله لايغير ما بقوم حتي يغير ما بانفسهم

امشب مردم ما ثمره انقلاب بزرگشان را دیدند و فردا غوغایست در ایران بخاطر تخقق صدور انقلاب و محقق شدن وعده خداوند بزرگ.

 

خدایا شکر

عكس/موسوی ‌و تظاهر به انقلابی گری!

 



 

موسوي اين روزها چه مي‌كند؟

میرحسین موسوی این روزها مشغول طراحی نوع مواجهه خود با سید محمد خاتمی می باشد.

 

میرحسین موسوی که این روزها مورد انتقاد شدید حامیان خارج نشین خود واقع شده و وی را به ماشین بیانیه نویسی تشبیه کرده اند،این ایام مشغول طراحی نوع مواجهه خود با سید محمد خاتمی می باشد.
به گزارش کلمه ، پس از تلاش های سید محمد خاتمی برای جذب بدنه حامیان میرحسین موسوی به سبد اصلاحات،گفته می شود میرحسین موسوی ضمن احساس خطر از این تلاش ها گفته است در صورت ادامه این روند من ظرفیت اجتماعی خود را از دست داده و با این وضع دستگیری من بوقوع خواهد پیوست!.
گفتنی است این ماجرا که میرحسین موسوی را در وضعیت روحی نامساعدی قرار داده وی را به سوی اتخاذ برخی تصمیم ها برای روحیه بخشی به حامیان ریزش کرده خود نموده و قرار است وی مواضعی رادیکال تر از گذشته اتخاد کند.این درحالی است که برخی افراد به موسوی گفته اند روشی که وی قراراست در پیش گیرد تنها می تواند لایه های بیرونی جریان سبز را متقاعد کند اما نمی تواند مانع از پیوستن حامیان وی به سوی خاتمی شود

 
 

سازمان مجاهدین رسما به گروه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین پیوست

 
سازمان مجاهدین انقلاب که پس از اثبات جرایم متعدد از جمله ایجاد و هدایت آشوب های سال 88 با حکم دادگاه منحل شد، رسما به جمع گروه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین پیوست.

 این سازمان با صدور بیانیه ای در سایت های ضد انقلاب، ضمن حمایت مجدد از اقدامات جریان فتنه و سران آن، به طرح ادعاها و اتهامات مختلفی علیه جمهوری اسلامی ایران و مسئولان آن پرداخته است.
سازمان مجاهدین در ادامه با اعلام رسمی آغاز فعالیت "شاخه برون مرزی" خود، رسما به جمع گروه های ضدانقلاب خارج‌نشین پیوسته است.

اعضای این سازمان در توجیه اقدام خود ادعا کرده اند که مسئولان ایران با انحلال احزاب و سازمان های اصلاح طلب و ایجاد فضای امنیتی امکان هرگونه فعالیت سیاسی و حزبی مستقل و مؤثر را در داخل کشور از همگان سلب کرده اند به همین دلیل تصمیم گرفته ایم شاخه برون مرزی سازمان را فعال کرده و ضمن وفاداری به اهداف و مبانی مرامی و سیاسی سازمان، تا رفع محدودیت ها و موانع تحمیلی در داخل کشور به وظایف ملی، سیاسی و تشکیلاتی خود در خارج کشور ادامه دهیم.

سازمان مجاهدین انقلاب البته در این بیانیه درباره اتهامات مختلف خود توضیحی نداده است.
پیش از آنکه سازمان مجاهدین فعالیت خود را در کنار گروه های خارج نشین آغاز کند، از سوی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد حمایت قرار گرفته بودند.
سازمان مجاهدین خلق در بیانیه ای که مهر ماه در حمایت از سازمان مجاهدین انقلاب و حزب دوقلوی آن (مشارکت) صادر کرد، آورده بود که "ما انحلال جبهه مشارکت ایران اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را اقدامی سرکوب گرانه و کودتائی علیه اصلاح طلبان می دانیم."

در کارنامه حزب مشارکت و سازمان مجاهدین تخلفات متعددی ثبت شده که ایجاد و هدایت آشوب ها، تهیه برنامه ای برای براندازی نظام و  ارتباط مالی و سیاسی با سفارتخانه‌های بیگانه  بخشی از آن ها اعلام شده است.

گفتنی است، شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی «ابوالقاسم صلواتی» روز 20 مرداد سال‌جاری رسیدگی به پرونده کلاسه 88/15423 و 17887/ط/د و ابلاغیه‌های 10/4/88 ریاست قوه قضائیه و با توجه به محتویات پرونده از جمله ادعانامه کیفرخواست 2 شهریور سال 88 دادستان عمومی و انقلاب تهران و تقاضای دبیر کمیسیون ماده 10 قانون فعالیت احزاب و جمعیت‌ها و آرای صادره علیه اعضا و دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب و گزارش 16 مرداد 89 وزارت اطلاعات و با لحاظ مرامنامه و اساسنامه سازمان مجاهدین انقلاب و قانون احزاب، رأی دادگاه را نسبت به انحلال این سازمان صادر کرده بود.


 
 

دستگیری 4 عنصر منافق در ستاد میرحسین موسوی

نفر از اعضای اصلی ستاد میرحسین موسوی صبح امروز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

 

 

این 4 نفر با نام های صالح نقره کار، میثم محمدی، امیر محقق و فریبا ابتهاج صبح روز پنجشنبه 21 بهمن ماه 1389 دستگیر شده اند.

بنا براین گزارش  اتهام این 4 نفر که از اعضای اصلی مرتبط با میر حسین موسوی بوده اند همکاری و همدستی با وحید طلایی عنصر نفوذی منافقین در ستاد میر حسین موسوی بوده است .

گفتنی است وحید طلایی و بنیامین دو تن از اعضای اصلی منافقین در ستاد موسوی بودند که اخیرا  بازداشت شدند.


 
 

بیست و دوم بهمن ماه 1389

 

بیست و دوم بهمن ماه 1389


جشن پیروزی




روز هر ایرانی


روز من و تو


 


 


 


 


 


http://mohammadrezaabbasloo.persiangig.com/Copy%20of%2022%20bahman.jpg


 


 

فراخوان عمومی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن


 

http://www.mim.gov.ir/parameters/mim.gov/modules/admin_news/store_folder/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%864.jpg

 


در آستانه فرارسیدن سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 عموم ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی

با حضور پرشور و حماسی خود

در راهپیمایی سراسری روز جمعه ‌٢٢/١١/١٣٨٩

یوم‌الله بیست و دوم بهمن،

ضمن تجدید بیعتی دوباره با انقلاب اسلامی و نظام اسلامی

برخاسته از آرمان‌های والای امام و شهدا

بار دیگر همبستگی و عشق به ارزش‌های الهی را

در مقابل دیدگان حیرت‌زده جهانیان به نمایش می گذارد.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 163
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 84921
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

یاران خورشید